Home Home
Abercrombie Nieuws Abercombie nieuws
Abercrombie geschiedenis Abercrombie geschiedenis
Nuttige informatie Belastingen bij invoer
Nuttige informatie Abercrombie maten
Verkooppunten Verkooppunten
   
Collectie Onze collectie
   
Links Links
Contact Contact
Inloggen Inloggen


Abercrombie & Fitch start online shop voor Nederland

Abercrombie & Fitch is een Europese online shop gestart en daarmee levert het kledingmerk vanaf nu ook aan Nederland. In totaal levert de webshop aan 29 landen.

Was het voorheen nog enigszins exotisch om met een Abercrombie & Fitch-kledingstuk rond te lopen, vanaf nu is een shirt met 'A&F'-logo voor iedereen binnen handbereik. De online shop is beschikbaar in vijf talen, waaronder Duits, Frans, Spaans, Italiaans en uiteraard Engels. Dat meldt het Duitse Textil Wirtschaft op haar website. Verzendkosten Voor de verzendkosten wordt een vast tarief gehanteerd. Als je je bestelling binnen 5 tot 7 dagen in huis wilt hebben, dan betaal je een vast bedrag van 10 euro. Ben je wat minder geduldig dan kun je er ook voor kiezen om het de volgende werkdag in huis te hebben (voor 12 uur bestellen), maar dan betaal je wel het dubbele: 20 euro. Dat is aardig aan de prijs, vooral als je bedenkt dat het distributiecentrum van Abercrombie & Fitch zich in Roosendaal bevindt. De betaling is te voldoen via een creditcard of Paypal. Betaling via iDeal wordt niet aangeboden.

Abercrombie and Fitch komt naar Nederland!

Nog voor het eind van het jaar komen er winkels in Düsseldorf en Brussel van de Amerikaanse formule, zo meldt Textilia. Amsterdam, München en Hamburg zijn in 2012 aan de beurt.In haar thuisland gaat het een stuk slechter met Abercrombie & Fitch. Dit jaar nog sluiten er 60 winkels van de winkelketen. Het bedrijf zet daarom niet minder groots in op Europa en opende het afgelopen jaar ook al zestien nieuwe winkels in Groot-Brittannië, Duitsland en Frankrijk van Hollister, het andere label van het bedrijf.

Omzet

Ondanks de slechte verkopen in het thuisland, groeide de omzet van Abercrombie & Fitch het afgelopen kwartaal met maar liefst 21 procent ten opzichte van diezelfde periode vorig jaar.Wanneer de winkel haar Amsterdamse deuren opent en waar precies is nog niet bekend.

Meer Abercrombie and Fitch winkels in Europa pas eind 2011

Eind maart hadden de felbegeerde truien en t-shirts van het Amerikaanse kledingmerk Abercrombie & Fitch volgens eerdere berichten in de Brusselse winkel aan de Waterloolaan moeten liggen. Op de Abercrombie & Fitch-website staat de opening in Brussel echter gepland voor het vierde kwartaal van 2011.

"Abercrombie & Fitch komt eind maart naar Brussel". Dat stond een paar maanden geleden op verschillende websites en modeblogs. De winkel zou aan de Waterloolaan (België) komen, volgens cityplug.be ter hoogte van nummer 21 (op een steenworp van de Naamsepoort).

Verschillende fans van het kledingsmerk gingen al een kijkje nemen, maar aan het grote winkelpand wordt voorlopig nog hard gewerkt. Geruchten deden de ronde dat de winkel helemaal niet zou openen, maar dat wordt op de niet-officiŽle Facebookpagina van Abercromie & Fitch Brussel ontkend.

Uit de jaarplannen van het Amerikaanse modemerk blijkt dat de opening voorzien is voor het vierde kwartaal van dit jaar. Nog even geduld dus.


Meer winkels A&F buiten VS

Abercrombie & Fitch wil uitbreiden in het buitenland. De Amerikaanse onderneming, waartoe ook de modeketens Hollister en Gilly Hicks behoren, heeft plannen voor diverse nieuwe winkels in Europa en Japan. Zo staat voor dit jaar de opening van 25 winkels voor de diverse formules gepland in Denemarken (Kopenhagen), Japan (Fukuoka) en Canada. In 2011 volgens winkels in Groot Brittannië en op de Champs-Elysées in Parijs.

Abercrombie & Fitch heeft momenteel 1100 winkels, maar slechts 30 buiten de VS. In het eerste kwartaal rapporteerde het bedrijf een omzetstijging van 14 procent naar 554 miljoen euro. Afgelopen boekjaar wist A&F de omzet in het buitenland met 86 procent te doen toenemen naar 142 miljoen.


Abercrombie & Fitch naar Borchwerf

ROOSENDAAL - De komst van Abercrombie & Fitch naar het distributiecentrum van TNTFashion aan de Gewenten op Borchwerf I in Roosendaal levert tweehonderd arbeidsplaatsen op.

In piekperioden komen daar volgens ontwikkelingsmaatschappij Rewin nog eens honderd uitzendkrachten bij. De komst van het modeconcern is niet alleen een opsteker voor de werkgelegenheid, maar ook voor de uitstraling van bedrijventerrein Borchwerf, zegt wethouder Wim van Overveld van Economische Zaken. "Het is buitengewoon goed nieuws voor Roosendaal, maar ook voor de regio, dat dit soort grote bedrijven ons weet te vinden." Volgens Cees Nuijten van Rewin, die bij de onderhandelingen was betrokken, overwoog het beursgenoteerde bedrijf zich aanvankelijk ook in Amsterdam, Oldenzaal of België te vestigen. "Vanwege de gunstige ligging en de relatief lage vestigings- en personeelskosten heeft Abercrombie & Fitch voor hier gekozen. Alle faciliteiten die het bedrijf nodig heeft, zijn in het gespecialiseerde distributiecentrum van TNT Fashion aanwezig." Vanuit Roosendaal gaat Abercrombie & Fitch zijn winkels in Milaan en Londen bevoorraden. Later dit jaar opent het concern een zaak in Kopenhagen. Plannen voor winkels in Nederland of België zijn er nog niet. Abercrombie &Fitch maakte vanaf 1892 vooral buitenkleding. Sinds de jaren '90 profileert het bedrijf uit New Albany, Ohio, zich als een trendy en prijzig merk.Hoewel in Europa nauwelijks verkrijgbaar, blijft het merk ook hier niet onopgemerkt. Na een bezoekje aan de winkels vol billboards met halfblote modellen komt menig Amerika-vakantieganger met een tas vol polo's, hemdjes en capuchonsweaters terug.


Modemerk wil Europa in vanuit Roosendaal

ROOSENDAAL - Het Amerikaanse modeconcern Abercrombie & Fitch wil de Europese markt veroveren vanuit Roosendaal. Het bedrijf gaat kleding distribueren vanuit het distributiecentrum van TNT Fashion op Brochwerf I. Op termijn zal dat structureel zo’n tweehonderd banen opleveren, zegt Cees Nuijten van de West-Brabantse ontwikkelingsmaatschappij Rewin, die betrokken was bij de acquisitie.

Het beursgenoteerde Abercrombie & Fitch voert de lifestylemerken Abercrombie & Fitch, Hollister en Gilly Hicks. Het ruim een eeuw oude bedrijf uit Ohio groeide sinds begin jaren ‘90 uit van enkele tientallen tot meer dan duizend winkels met een totale omzet van 3,5 miljard dollar.

De populariteit van de behoorlijk prijzige merken leed vorig jaar zwaar onder de economische crisis. Terwijl Abercrombie & Fitch plannen heeft om het aantal winkels in de Verenigde Staten te verminderen, ziet de modeketen in Europa juist nieuwe kansen.

In december kondigde de Amerikaanse kledinggigant Warnaco, distribiteur van onder andere Calvin Klein en Speedo, al een verhuizing naar Borchwerf aan. „De uitverkiezing van West-Brabant tot logistieke hotspot werpt zijn vruchten af”, aldus Nuijten van Rewin.


Abercrombie & Fitch mikt op buitenland

Het Amerikaanse modemerk Abercrombie & Fitch wil verder uitbreiden naar het buitenland. Dat meldt de Amerikaanse krant the Columbus Dispatch. Na de sluiting van de verliesgevende keten Ruehl probeert het bedrijf internationaal door te breken, om zo het tij van de omzetdalingen te keren. De Amerikaanse vestigingen van Abercrombie & Fitch kenden het laatste kwartaal van vorig jaar een omzetdaling van twaalf procent, vergeleken met een jaar eerder. De omzet van de internationale verkopen steeg het laatste kwartaal van 2009 daarentegen met 86 procent. “We zien in dat onze merken gretig aftrek vinden in de rest van de wereld,” aldus ceo Mike Jeffries. De winkelketen is van plan dit jaar flagshipstores te openen in Japan, Kopenhagen en New York. Tevens wil het modemerk dertig Hollister-winkels openen in winkelcentra in het buitenland. “We gaan voor internationale groei en winstgevendheid van de landelijke verkoop”, aldus Jeffries.


Minder winst Abercrombie & Fitch

Een " nachtmerrie" en een "catastrofe"; Mike Jeffries, CEO van de populaire Amerikaanse kledingketen Abercrombie & Fitch, heeft het over de retailsituatie in de VS in het vierde kwartaal van het afgelopen boekjaar. Het concern zag de winst en omzet in de drie maanden tot 31 januari 2009 scherp dalen. De directeur toonde zich echter toch tevreden met de geboekte resultaten, die volgens hem minder slecht waren dan gevreesd.

De omzet in winkels die langer dan een jaar open zijn nam met 25 procent af. Volgens Jeffries was dit echter lager dan geschat. De totale netto-omzet daalde met 18,8 procent naar 998 miljoen dollar in het vierde kwartaal, tegen 1,23 miljard een jaar eerder. De winst van het bedrijf kwam uit op 64,8 miljoen dollar, tegen 216,8 miljoen in dezelfde periode vorig jaar. Een afname van ruim 68 procent. Het concern heeft meerdere retailconcepten - Abercrombie & Fitch (352 filialen), Abercrombie (210 filialen), Hollister Co (507) en Ruehl (28) - die stuk voor stuk omzetdalingen van meer dan twintig procent lieten zien.

De resultaten voor het volledige boekjaar 2008/09 waren ook niet om over naar huis te schrijven: de netto omzet daalde met 5,6 procent van 3,75 miljard dollar naar 3,54 miljard. Gekeken naar de winkels die langer dan een jaar open zijn, daalde de omzet met 13 procent. De winst name met 42,8 procent af van 475,7 miljoen naar 272,3 miljoen dollar.

Abercrombie & Fitch doet vooralsnog geen uitspraken over het lopende boekjaar 2009/10. Wel heeft het bedrijf de opening bevestigd van een Hollister Co flagship store in Soho (New York) en van Abercrombie & Fitch en Abercrombie in Milaan en Tokio. De opening van een nieuwe grote winkel in Kopenhagen is opgeschort tot 2010.


Abercrombie & Fitch: Nieuwste kledinghype in België en Nederland!

Abercrombie & Fitch, een trendy Amerikaanse kledinglijn, verovert de Europese markt! Abercrombie & Fitch staat voor casual kledij, volledig gericht op de jonge fashionlover die een sportieve look wil combineren met een klasse-uitstraling.

Op het eerste zicht niks, maar Abercrombie and Fitch heeft een volledige strategie uitgewerkt dat het doelpubliek meer dan weet te appreciëren. Een Abercrombie & Fitch winkel is uniek in zijn soort: mensen worden letterlijk binnengelokt met mooie modellen, heerlijke geuren en fantastische dansmuziek.

Wie op 5th Av. In New York loopt, kan Abercrombie & Fitch van ver ruiken en horen. Aan de ingang staat het ideale mannelijke Abercrombie & Fitch model met ontblote bast, voorzien van de noodzakelijke sixpack. Vrouwen blijven staan, giechelen en zijn al gevallen voor de Abercrombie & Fitch marketing zonder dat ze het zelf beseffen. Een aangenaam parfum en hippe muziek (beluister de muziek) trekken de klanten verder binnen. Mannen die Abercrombie & Fitch binnengesleurd worden door hun vrouw beuren onmiddellijk op door de lachende gezichten en hartelijke verwelkomingen van de alweer perfecte Abercrombie & Fitch verkopers en verkoopsters die voluit meedansen op de Abercrombie & Fitch mix.

Winkelen bij Abercrombie & Fitch is een feest: massa’s mooie en draagbare kledij die het unieke Abercrombie & Fitch geurtje met zich eedragen. Al dansend spuit het Abercrombie & Fitch personeel geregeld Abercrombie & Fitch parfum op de kledij. Heel wat mensen hebben deze zomer, dankzij de lage dollarkoers, de VSA bezocht en zijn teruggekomen met de nieuwste kledinghype: Abercrombie & Fitch. In verschillende steden zie je de Abercrombie & Fitch sweaters in combinatie met een passend Abercrombie & Fitch hemdje, steeds meer opduiken.

Tot hun toe blijft het wachten op de eerste Abercrombie & Fitch winkel in België en op het Europese vasteland. Naast de verkoop van Abercrombie & Fitch in de VSA en het VK, zijn er voor de echte fans de Abercrombie & Fitch webwinkels. Al blijft het dan bij een klein Abercrombie and Fitch feestje zonder de kenmerkende geuren, muziek en warm interieur.

Abercrombie & Fitch werd opgericht in 1892 in de Amerikaanse staat Ohio Abercrombie & Fitch was oorspronkelijk een belangrijke verkoper van buitenkledij en producten die nodig zijn om een trekking te overleven. Eind jaren 60 kent het bedrijf financiële problemen tot het in 1988 overgenomen wordt door Limited Brands, de groep waar ook het verleidelijke Victoria Secret’s toe behoort. Vandaag omvat Abercrombie & Fitch vijf merken: Abercrombie & Fitch, abercrombie Kids, Hollister Co., RUEHL 925 en Gilly Hicks.


Abercrombie and Fitch voor vrouwen!

Abercrombie and Fitch is de nieuwste kledinghype die vorige zomer uit de Verenigde Staten is overgewaaid naar het Europese vasteland. Abercrombie and Fitch kent een uitgebreid assortiment kledij en accessoires waar vrouwen dol op zijn.

Shoppen bij Abercrombie and Fitch is voor vrouwen als rijstpap eten met een gouden lepeltje: hemels! Het hele concept waarop A&F gebouwd is, is een lokroep voor alle modebewuste vrouwen en mannen. Zelfs als je geen kleren nodig hebt is het een avontuur om bij A&F binnen te wandelen. Vrouwen smelten onmiddellijk voor het halfnaakte mannelijke model dat met z’n mooi gespierde torso uitnodigend glimlacht.

Eens de vrouwen deze verleidelijke ‘hindernis’ hebben genomen worden ze bedwelmd door het geurtje van eigen huis: Abercrombie and Fitch parfum. Al dansend op de hippe muziekmix die voortdurend gedraaid wordt, banen vrouwen zich een weg naar hun favoriete afdeling. Vrouwen die op zoek zijn naar iets klassiek, maar toch draagbaar en stijlvol, kunnen ongetwijfeld hun gading vinden bij de ‘classic looks ’. Voor een stevige boswandeling kun je beroep doen op de ‘outer wear’ afdeling. Hier vind je allerlei jasjes in verschillende modellen en kleuren: met of zonder kap, al dan niet voorzien van een nepbondkraag, tijdloze jeansjasjes, klassieke navy jasjes.

Zin in een luie zondag voor tv? Dan dragen we als vrouw toch ook graag eens iets supercomfortabel? Bij Abercrombie and Fitch zijn ze rijkelijk voorzien van zachte sweaters in fleece met bijhorende broeken. Het uitgebreide aanbod aan kleuren zorgt ervoor dat je als vrouw eindeloos kunt combineren.

Ook in bed liggen we er graag mooi bij, of het nu voor ons vrouwen zelf is of voor onze partner. Toffe shorts en mooie broeken zorgen ervoor dat je zelfs in je dromen mooi door het leven gaat. Kun je als vrouw Abercrombie and Fitch niet missen en wil je het elke dag bij je dragen? Dan moet je zeker het A&F parfum kopen. Deze geur zal je niet alleen doen herinneren aan een mooie shopping dag bij A&F, maar zal bovendien je partner doen duizelen!

Abercrombie and Fitch: de hemel op aarde voor vrouwen!



http://www.Abercrombie-and-Fitch.nl - Algemene voorwaarden
Alle afbeeldingen, logo's en andere merknaam uitingen zijn eigendom van Abercrombie & Fitch.
2009 - 2019